Сектор комунального адміністрування
.Основні завдання та функції:
- Бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунальної інфраструктури.
- Координує роботу, пов'язану з наданням населенню Печеніжинської селищної територіальної громади житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності.
- Здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлово-комунальної інфраструктури.
- Бере участь у розробленні та виконанні державних, регіональних, селищних програм у сфері житлово-комунальної інфраструктури.
- Здійснює аналіз стану сфер благоустрою Печеніжинської селищної територіальної громади, поводження з побутовими відходами.
- Надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення та утримання місць видалення відходів.
- Надає пропозиції щодо розробки схеми санітарного очищення Печеніжинської територіальної громади.
- Здійснює облік, інвентаризацію майна комунальної власності та створює електронної бази даних.
- Забезпечує контроль за використанням об’єктів комунальної власності.
- Проводить обстеження стану нерухомого майна (будівель, споруд, будинків та інше) та рухомого майна комунальної власності.
- Здійснює підготовку договорів оренди нерухомого майна комунальної власності та змін до них на підставі рішень сесії селищної ради.
- Виступає ініціатором розірвання договору оренди, коли орендар порушає вимоги нормативних документів, чинного законодавства та умов договору.
- Готує і вносить на розгляд сесії селищної ради проекти рішень щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності та іншого комунального майна, які підлягають приватизації, способів та умов їх продажу та переліки об’єктів, що не підлягають приватизації;
- Здійснює підготовку об’єктів до приватизації.
- Виступає організатором конкурсів з надання в оренду об’єктів комунальної власності.
- Проводить роботу щодо замовлення незалежної експертної оцінки майна комунальної власності.
- Бере участь у прийнятті майна в комунальну власність територіальної громади відповідно до рішень сесії селищної ради.
- Контролює виконання умов договорів оренди об’єктів комунальної власності селищної територіальної громади.
- Проводить оформлення відповідних документів по приватизації комунального житлового фонду Печеніжинської селищної територіальної громади.
- Забезпечує систематичне інформування населення Печеніжинської селищної територіальної громади про хід приватизації.
- Проводить консультаційну роботу з питань приватизації.
- Сприяє розробленню проектів благоустрою населених пунктів територіальної громади;
- Розробка схем санітарної очистки території громади, їх погодження та затвердження;
- Складання звітності з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури та екології, подання її у встановленому порядку відповідним органам згідно із затвердженими формами;
- Розробка проектів, програм з енергозбереження;
- Виконання робіт, пов'язаних з аналітичною діяльністю стосовно забезпеченості містобудівною документацією населених пунктів Печеніжинської територіальної громади, організація ведення містобудівного моніторингу населених пунктів на території громади.
- Розроблення поточних і перспективних програм будівництва, планів робіт, формування переліків проектів будівельних та поточних робіт, складання титульних списків будов та проектно-розвідувальних робіт та подання їх у встановленому порядку на розгляд та затвердження.