6 простих правил безбар’єрного спілкування
Новина
Безбар’єрна комунікація — це про рівний доступ до поваги, гідності та права бути почутим. Це мова, яка не принижує, не знецінює, не стигматизує.
Саме тому важливо навчитися говорити без бар’єрів, із розумінням і тактом.
Пропонуємо 6 простих правил, які допоможуть зробити наше щоденне спілкування відкритим, доброзичливим і по-справжньому людяним


Завжди говоріть «людина з…» — наприклад, «людина з інвалідністю», «людина з синдромом Дауна».

Звороти на кшталт «сонячна дитина», «людина дощу» звучать м’яко, але не є точними. Краще використовувати чітку та фахову термінологію: «дитина з аутизмом», «людина з ДЦП».

Фемінітиви – це не мода, а повага. Тому сміливо вживайте слова директорка, інженерка, депутатка та інші.

Формулювання «прикута до візка» драматизує ситуацію. Людина просто користується кріслом колісним.

Люди різні. Узагальнення = стереотипи.

Важливо говорити точно, без емоційного забарвлення, але з емпатією.«Постраждала від насильства» — краще, ніж «жертва».

Джерело: АрміяInform
